mandag den 11. januar 2010

11. januar 2010 i Sydney- ca. 30 grader solskin og delvis skyet

Telefonerne bimlede kl. 7.00 for saa skulle vi paa tur igen. Desvaerre kunne vi ikke faa vores favoritmorgenmad. Rigtig gaettet maden betyder en del for os. Vi tog bussen ved 8 tiden. Ellen ville fotografere i byen samt komme op i det hoeje udsigtstaarn, medens min store dag var kommet- dagen med bridgeclimbing som jeg har glaedet mig meget til/frygtet lidt fordi benene foer har strejket. Naa, men jeg fandt hen til start - hurra. Vi fik saa de hersens fangedragter paa og fik diverse udstyr paa . Dernaest kom vi i en form for simulator (proever at tage nogle trapper) og saa var der klar til afgang til Sydney Habour Bridge hvor vi gaar oeverst paa broen og faar en fantastisk udsigt. En dyr udflugt men jeg synes den var det hele vaerd. Moedes med Ellen og saa tog vi faergen over til Watsons Bay hvor vi lagde ud med en frokost paa en fiskerestaurant med udsigt over havnen. Fantastisk. Havde lige tid til at gaa en minitur op til the Gap hvor der igen var en fantastisk udsigt - inden den sidste faerge. Tog saa bussen fra Circular Quay til hotellet. Saa vil vi lige have benene oppe lidt. Gaa ud at spise og i aften vil vi gaa i Sydneys akvarium. I dagen regner vi med at varelset er gjort rent(skiltet vendte jeg forkert i gaar) og ventilatoren har vi ogsaa fundet ud af saa det er skoent koeligt at komme paa vaerelset.
Julen varer laenge her - stadig julepynt oppe her i byen.

Ingen kommentarer: