lørdag den 9. januar 2010

5. januar og 6. januar 2010 Australien

I dag oprandt saa den store dag hvor Ellen min kusine og jeg skulle rejse til Australien. Svaert at tro at det endelig var nu. Morgenen startede med at telefonen ringede kl. 6.oo . Det var Anton , at han kom foer hjem p.g.a. vejret (sne) og at vi maatte koere foer. Det var nu ikke saa slemt. Ret hurtigt blev jeg klar over at flyet til Frankfurt var forsinket og saa kunne jeg godt regneud at der ikke var megen tid at goere med. Kunne i hvert tilfaelde ikke naa at komme til boardingtiden startede. I Frankfurt spurtede jeg saa afsted . Skulle benytte skylinien saa det var paa et haengende haar at jeg naaede det.. som en af de allersidste. Pyh, saa kunne jeg begynde at slappe af. Saa gik turen .. 10 timers flyvetur til Hong Kong. Skift I Hong Kong til andet fly og saa atter 9 timer i flyet. Fik sovet omkring de 3-4 timer paa flyet til Sydney. Havde forestillet mig at laese en masse . Det blev ikke . I stedet sa jeg film.. og saa havde Ellen og jeg naturligvis en masse at droefte. Vel ankommet til Sydney og lidt hoeje af endelig at vaere fremme lagde vi en slagplan for dagene i Sydney. Lidt ambitios maaske ?

Ingen kommentarer: